Kävijälaskuria hyödyntää vain pieni osa suomalaisista yrityksistä. Ne jotka hyödyntävät usein luottavat valokenno- tai lämpösensoripohjaiseen ratkaisuun. Näistä saatavat lukemat yleensä antavat ulos sisään- ja ulosmenevien asiakkaiden lukumäärät muutaman päivän viiveellä. Staattinen kävijälaskuri ei myöskään kiinnitä huomiota esimerkiksi asiakkaiden kasvonominaisuuksiin. Valfin kävijälaskuri perustuu kameratekniikkaan, joka tunnistaa kahta eri sensoria hyödyntäen asiakkaat ylhäältäpäin eli ns. ”lintuperspektiivistä”. Toinen… Lue lisää

Kiinnittämällä huomiota muutamaan pieneen asiaan päivittäisessä työssä voit säästyä kalliilta ja kiusallisilta hakkeroinneilta ja identeettivarkauksilta. Kotisivujen ja verkkokauppojen tietoturva Jos kotisivuillasi on mahdollisuus lähettää palautetta tai tarjouskyselyitä, on tietojen salaaminen https-yhteydellä suotavaa. Ilman salausta kuka tahansa pystyy pienellä vaivalla selvittämään lomakkeilla lähetettyjä tietoja esimerkiksi kahvilan avoimen wifi-verkon kautta. Https-salaus varmistaa, että liikenne sivuston ja palvelimesi… Lue lisää

Kaikki alkaa yksinkertaisesta tavoitteesta verkkokauppasi suhteen. Yksikään tuote, palvelu tai verkkokauppa ei menesty hakukoneissa olemalla kaikkea. Yrityksen on parasta kiteyttää tuotteelle enintään 2-3 avainsanaa ja luoda kattavaa tekstisisältöä tältä pohjalta, kuin yrittää menestyä kymmenillä hakusanoilla. Yksinkertainen on parasta verkkokaupassa Ajatellaan että kaksi paikallista oululaista eri autokorjaamoa ja autoaiheista verkkokauppaa markkinoi hakukoneissa sivustojansa. Toinen kirjoittaa sivuilleen… Lue lisää